Ciasna, dnia 05.01.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Montaż instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na terenie Gminy Ciasna - ZIT”. Postępowanie prowadzone jest w trybie konkurencyjnego wyboru Wykonawców. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł (zgodnie z art. 2 pkt 1 ust. 1 w/w ustawy).
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ciasna
ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna
numer telefonu: (34) 35 35 100
strona internetowa: http://ciasna.pl/
e-mail: gmina@ciasna.pl
NIP: 575 18 65 341, REGON: 151398416
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Montaż instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na terenie Gminy Ciasna - ZIT”. Cały zakres realizowanego zadnia podlegał będzie nadzorowi inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Zamawiający nie przewiduje powoływania inspektorów nadzoru innych specjalności. Przedmiotem projektu jest budowa instalacji OZE na terenie Gminy Ciasna. Projekt realizowany jest w formule grantowej.
Zakres projektu obejmuje następujące instalacje:
-Fotowoltaiczna: 63 szt.;
-Solarna: 20 szt.;
-Pompa ciepła (c.o. + c.w.u.): 5 szt.;
-Pompa c.w.u.: 11 szt.;
-Pompa c.o.: 12 szt.;
-Kocioł na biomasę: 21 szt.
Zarządzanie projektem
Zadanie obejmuje nadzór nad realizacją projektu, weryfikacja i kontrola zainstalowanych instalacji, odbiór instalacji, weryfikacja wniosków.
W szczególności do zakresu zadań wchodzą :
1. Zatwierdzenie Projektu instalacji OZE, w tym akceptacja koordynatora Projektu.
2. Weryfikacja zawartej umowy z wykonawcą przez Grantobiorcę.
3. Weryfikacja wniosku o udzielenie grantu do Grantodawcy z załącznikami.
4. Ocenę przedłożonego wniosku o udzielenie grantu pod względem formalnym.
5. Nadzór nad realizacją inwestycji.
6. Odbiór instalacji przez koordynatora nadzoru pod kątem jej prawidłowego montażu oraz spełniania parametrów minimum określonych w załączniku do zapytania ofertowego.
7. Weryfikacja wniosku o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.
Nie dopuszczamy ofert częściowych wg systemów źródeł energii.
II. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia zawarcia Umowy
Zakończenie: do dnia 31 sierpnia 2023 roku
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. Posiadają referencje dotyczące przygotowania kompleksowego wniosku o uzyskanie dofinansowania w programach parasolowych lub grantowych.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej i sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), tj. osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wymaganym przez Zamawiającego jest, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania) wraz z odpisem posiadanych uprawnień.
IV. Warunki wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Dokumentem potwierdzającym niepodleganie wykluczeniu jest oświadczenie (załącznik do zapytania). Przesłanki wykluczenia Wykonawcy zawarte są w pkt. XII niniejszego zapytania.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
1. Formularz ofertowy – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1
2. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zał. nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez Wykonawcę stosownych uprawnień budowlanych.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert
Wymagania podstawowe.
Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę.
2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika.
3. Oświadczenia składa się w formie oryginałów, inne dokumenty dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę pisemną.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, arkusze (kartki) oferty powinny być zszyte, zbindowane lub w inny sposób trwale połączone w jedną całość.
7. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
8. Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób, parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Ciasna, 42-793 Ciasna ul nowa 1a, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 stycznia 2023 r. do godz. 15.00 lub przesłać w wyznaczonym terminie na adres mailowy gmina@ciasna.pl
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Podana przez Wykonawcę w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zamówienia, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena ryczałtowa (w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego) obejmuje wszystkie czynności oraz zakres podany w zaproszeniu do składania ofert, jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę w oparciu o niniejsze zaproszenie do składania ofert.
3. Cenę – należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
4. W przypadku rozbieżności w podaniu ceny Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie w ofercie cenę brutto.
IX. Kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą według kryteriów i ich wag (znaczenia):
Cena oferty „C” – waga 100%
Przy ocenie oferty w kryterium cena („C”) najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) po przeliczeniu według wzoru:
Cmin
C = ---------------------- x 100 pkt
C bad
Gdzie: Cmin – cena oferty z najniższą ceną (zł);
C bad – cena badanej oferty (zł);
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100 pkt.
Za najkorzystniejsza ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów „C”.
Wójt Gminy Ciasna
mgr inż. Zdzisław Kulej
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Ciasna