Ciasna, 29 lipca 2022r.
Zapytanie ofertowe
dotyczy: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ciasna w 2022r. - etap VI”.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ciasna
ul. Nowa 1a
42-793 Ciasna
NIP: 575 – 18 – 65 – 341
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach na terenie Gminy Ciasna w ramach realizacji zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ciasna w 2022r.
– etap VI”.
III OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a. rozbiórka pokrycia dachowego z płyt zawierających azbest.
b. zabezpieczenie odpadów azbestowych po rozbiórce zgodnie z obowiązującymi przepisami (pakowanie),
c. przygotowanie do transportu i załadunek
d. uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska,
e. transport odebranych odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych,
f. przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych
g. oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego
ilość określa się na:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania przez gminę dotacji na realizację przedmiotowego zadania.
IV. Warunki udziału Wykonawcy:
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1.1 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik numer 1)
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
1.3 zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,
1.4 Aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania
i transportu odpadów niebezpiecznych, wydaną przez właściwy organ.
1.5 Kopię umowę podpisaną ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wskazanym
w „Aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych”.
1.6 Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej – zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania:
a) że, prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
i usuwania wyrobów zawierających azbest – wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do Zapytania,
b) spełnienie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki
i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów – wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do Zapytania,
c) dysponowanie osobami, które ukończyły szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa
i higieny pracy na temat usuwania wyrobów zawierających azbest – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 5 do Zapytania,
2. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 września 2022 roku.
VI. Uwagi końcowe:
1. Planowana do utylizacji ilość azbestu może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, o ile właściciele budynków (Wnioskodawcy), odstąpią od chęci uczestnictwa w przedmiotowym zamierzeniu, jakim jest usunięcie materiałów zawierających azbest lub w sytuacji stwierdzenia w trakcie wizji terenowej przeprowadzonej przez Wnioskodawcę, Wykonawcę i Zamawiającego, różnicy pomiędzy ilościami przewidywanymi, a protokolarnie stwierdzonymi.
2. Rozliczanie usługi będzie następować w oparciu o faktyczną wagę ton zdemontowanych, odtransportowanych i zutylizowanych wyrobów zawierających azbest.
3. Zamawiający dokona zapłaty należności Wykonawcy usługi, w wysokości określonej wystawioną przez niego zbiorczą fakturą VAT, na podstawie protokołu odbioru końcowego robót sporządzonych dla Wnioskodawcy.
4. Za termin uzyskania efektu ekologicznego przyjmowana jest data przyjęcia odpadów na składowisko, uwidoczniona na ostatniej karcie przekazania odpadów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania prac demontażowych organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu pracy, zgodnie z paragrafem 6 ust. 2, ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 ze zm.) i przedłożenia tych zgłoszeń Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac.
6. Wykonawca przed realizacją zadania zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu harmonogram zaplanowanych prac.
7. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy na własny koszt wszelkich szkód powstałych
w wyniku jego prac lub prac Podwykonawcy.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1. Oferta powinna być przesłana za pomocą: poczty elektronicznej na adres: s.czapla@ciasna.pl lub dostarczona do siedziby Urzędu Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna do dnia 03 sierpnia 2022 do godz. 12.00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela:
Sylwia Czapla – tel. 34 35 72 774
X. ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego- formularz ofertowy.
2. Załączniki nr 2-5 do zapytania ofertowego- oświadczenia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Ciasna